sercanelif secocan allah razı olsun sende çok teskkür ederim çok saol ya imdadımıza teksen yetistim çok tesek ü ederim
Fraunhofer YA ALLAH AŞKINA 0_text i vermeden formaları nasıl bekliyosunuz bu weturka nın option filesi sadece arkadas 0_texti falan kurmuş ondan formalar var ama option file de forma,face falan olmaz...
secocan75 bide formalar yüzünden sorunlarınız var galiba yeni versiyonu çıkan kitserver programlarını indirin sorununuz çözülecektir.
TUTUKLU http://www.strategyinformer.com/dlredir.php?id=3T4NdL0k%2BZRCCyX6lquJwg%3D%3D dostlarım şu lınk kıtserverın yenisi galıba ben şimdi ındırıom bakalım olcakmı formalar...
cndndmrlp arkadaşlar dediklerinizi yaptım ama bende şöle bir sorun ortaya çıktı.maç başlamadan önce forma seçiminde her şey doğru gözküyüor.maç başlayınca yine hollanda lig takımlarının formalarıyla oynuyorum.ne yapmalıyım?
cndndmrlp arkadaşlar dediklerinizi yaptım ama bende şöle bir sorun ortaya çıktı.maç başlamadan önce forma seçiminde her şey doğru gözküyüor.maç başlayınca yine hollanda lig takımlarının formalarıyla oynuyorum.ne yapmalıyım?
harun1903 dostum sağol fakat öncelikle kadrolar yanlış(yeni transferler yok) 2.si fb ve gs nin güçleri full :mad: ve forma sorunu nu düzeltmen kazım
secocan75 Arkadaşlar forma sorunu yaşayan arkadaşlar mehmedinho50 arkadaşımızın yaptığı kitserveri yükleyerek forma sorununu çözer bende böyle doğru çalışıyo bu kitserverle sorununuz çözülcek burdan indirebilirsiniz. http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=65805&pagenumber=1&perpage=10