turk takimi yerine hollanda takimi cikiyorsa..feyenoord yada psv gibi..kitserveri install yapmadiniz demektir...yada option fileiniz eski...file frontaki calismiyor ondandir..
Bende formalar calisti yeni bi opt file burdum ordan burdan...ama bazi sortlar sakat cikiyor...
ayrica sonucta yuzlerce mesajin arasindan sonunda okudum bi yerde..weturka06 yi blackgod diye biri yapmis sanirim..ismini bulduk ama destek hattini bulamadik henuz..spencer arasana agam...:)