beyler size bomba gibi bi haberim var.muhteşem bi we 9 2008-2009 sezonlu türk ligi yaması yapıyoruz 2 arkadaşla.ayın sonlarına doğru çıkmasını bekliyoruz.4 türk stadı+18 takım+lisanslı formalar+türk ligine uygun herşey işte.şu anda bjk,fb,gs,ts,bursa,kayseri,a.gücü,konya,hacettepe,kocaeli,eskişehir ve antalya tamamlandı.faceler üzerinde çalışıyoruz.hayırlısıyla gzl bi yama olcak inşallah...