nail40 sağol sağol diyorsunuz da indirdiğiniz yama çalıştımı arkadaşlar bende weturka var valla yükleyemiyorum yükleniyor diyor ama alakası yok
gurkancucu bende pes 5 yaması var ama orada kurulum için gerekli şeyleri yapmama rağmen tam maça başlarken oyundan atıyor bunun nedenini bilen varsa yardımcı olabilirmi
gsmuzo78 bendede we8 yaması vardı kurunca ekrankartı yetmedi yamayı sil ekren kartındandır ok gsmuzo78@hotmail.com :( kr_gambit ben indirdim formalar olmadı nasıl duzeltebilirim ? oguzsezer92 arkadaşlar we9 için acele yamaya gerek help !!!! genc61 bu oyunun turkçe yaması ve turkiyen ligi yaması yokmu aloooooooooooooo genc61 nerden bula bilirim arkadaslar yardım edin we 9 turkiye ligini nerden bulabilirim veya turkçe yama World_league 07 ofya bıktım yeter pes 5le uyumlu diyorlar ama tr spiker olmuyo World_league 07 acil tr spikerin nasıl yapıldığını yazın emrerebel eywallah beyler ellerinize saglık unyelimmm beyler bana we9 için türkçe yamayı nerden bulacağımı yazacak bi vatansever var mı varsa acele tarafından yollarsa sevinirim muzynho heryerde var fıstık gibi tr spiker ve tr yama pes 5 ve we 9 memetfahri allahını seven varsa şu türkiye ligi yamasını atsın şuraya abdullahburak dasdsaasd wiwican arkadaşalr buyrun yama http://rapidshare.com/files/2701019/KONAMI-WIN32WE9UOPT.html teşekürleri unutmayın gokhan0322 inşallah doğrudur sallamasyon çıkmasında teşekkürler olmazsa sölerim . « Önceki Sayfa Sonraki Sayfa »
genc61 nerden bula bilirim arkadaslar yardım edin we 9 turkiye ligini nerden bulabilirim veya turkçe yama
unyelimmm beyler bana we9 için türkçe yamayı nerden bulacağımı yazacak bi vatansever var mı varsa acele tarafından yollarsa sevinirim
wiwican arkadaşalr buyrun yama http://rapidshare.com/files/2701019/KONAMI-WIN32WE9UOPT.html teşekürleri unutmayın