Brooklyn_Nets miami det serisi 1-1 e geldi.. ilk macı miami almstı.. dier tarafta ise pho deplesmanda oynamasına ragmn ilk macı aldı.. 2. mac bu gece bakalm noolck ?? gsl maclar bizi beklio gbii..
Starbury Dallas maqçı aldı seriyi 1-1 taşıdı bu gecede 3:00 MIA-DET maçı var NTV'de bütün basketbol severlerin izlemsi gerek ayrıca bende bir Detroithater'ım dolayısıyla Miami diyorum
m0K0k0 MİAMİ favorim her zaman detroitide ezip geçtiler miami şampiyon olur kesin shaq konsantre olup oynadığı zaman kimse onun arkadasında duramaz zaten dallas ta pota altı sıfır 2 tane wallace bile durduramadı shaqı dallasta kim durduracakk