ARKADAŞLAR YUKARDA ANLATILANLARA SIRA SIRA UYUN PACK KESİN ÇALIŞIYOR
1--->BAŞTAN WE 10 İSOYU BİR KLAÖSR İÇİNE ÇIKARIN (EXPORT EDİN )
2----> GÖKHAN GRAPHİC DKZ PACK AÇIN DKZ STUDİO AÇILIR ARDINDAN YUKARDAN APPLY PACK FOLDER SEÇİN VE WE 10 İSOYU ÇIKARDIĞINIZ KLASÖRÜ GÖSTERİN ÇIKACAK SEÇENEKLERDE DVD Yİ SEÇİP OK DEYİN
3---->CD_DVD ROM GERENATOR AÇIN ÇIKACAK SEÇENEKTE İLK BAŞTA 1 ARDINDAN İKİNCİ SEÇENEĞE TIKLAYIN VE OK DEYİN ARDINDAN 'VOLUME' TIKLAYIN DISC NAME YAZAN YERE SLPM 66374 YAZIN PRODUCER NAME YAZAN YERE 'PLAYSTATION' YAZIN ARDINDAN DRECTORY AÇIN WE 10 İSOYU ÇIKARDIĞINIZ KLASÖRÜN İÇİNDEKİ TÜM DOSYALARI DRECTORY NİN İÇİNE ATIN ARDINDAN ÜST TARAFTA 'FİLE' VAR ONA TIKLAYIN export iml file tıklayın masaüstünü gösterin kaydet diyin ve çıkın..
4--->>>apache 2 açın yukardan import iml file tıklayın ardından tekrar file tıklayın en altta build iso seçeneği aktif olucak tıklayın 10 dakika kadar bekleyin 100 de 100 olduğu zaman isonuzu dvd ye yazırın yavaş bir şekilde kesin çalışır....