Orjinal Mesajı Yazan: _gökhan_
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: CoNiDeP
Merhaba ,
We10 için önce japonca sürümün üstüne fernando full eng patch yapsak sonra %80 türkçe partchi ve ardından GKAN Graphic Patch ve TURKCELL Nike Top Paketi patcshini yapsam çalışırmı acaba ? En azından japonca yazan yerleri eng görürüz
Saygılar.
Fernando yu yapmana gerek yok benimkileri yap onda herşey tamam zaten.Oyunda gayer iyi çalışır....
Merhaba en son yaptığım sizin tr patch de oyuncu isimleri japonca görünüyor o sıkıntı işte eng yi az çok biliyoruz da japoncadan hiç çakmıyoruz :)...
Birde gkan_türkçe_patch_v0.1 ı bulamıyorum kaldırıldımı acaba ?
teşk
Saygılar.