yurdaer kaynak var burda http://www.wevolution.org/kits.php?cat=europe&page=turkey toplar formalar eldivenler sahalar enson yazı tipleri..... burdan çekin neye çekcekseniz. toplar http://www.wevolution.org/index.php?page=balls_preview yazı tipleri http://www.wevolution.org/index.php?page=fonts ve ötekiler hepsi var. inşallah ps2 için olur da güzelce oynarız. bakıyom elalaeme hertürlü topla formayla yazı tipiyle ps2de oynuyo. bizede nasip olursa inşallah.
innocent_child evet yurdaer cok guzel bu materyaller... bi de ulkelerin lisansli formalari yapilsa da dunya kupasi yapsak agiz tadiyla... :rolleyes:
gkan Orjinal Mesajı Yazan: innocent_child evet yurdaer cok guzel bu materyaller... bi de ulkelerin lisansli formalari yapilsa da dunya kupasi yapsak agiz tadiyla... :rolleyes: Beyler kusurabakmayi ama lisansiz takimlarin formalarini unutun.Anca optionfile ile...
gkan Orjinal Mesajı Yazan: kemer Gokhan gel birlikte bişiler yapalım ben sana o kadar teklif yapıorum kabul etmiosun .. Bu konulari özel msjlarla konussak daha iyi olur.(Bu arada bu msjlari PSP le yazdigimdan bazi tr karakterleri kullanamiyom kusura bakmayin)
burti35 Orjinal Mesajı Yazan: kemer Gokhan gel birlikte bişiler yapalım ben sana o kadar teklif yapıorum kabul etmiosun .. ben de gönderdim bikaç kaynak _gökhan_'a ama dedi ki "ben zaten biliyorum bunları. hergün MSN'de bunları yapan kişilerle konuşuyorum". inşallah bikaç güzel top, stad ekler _gökhan_ .
And1verson beyler ben tam anlmadım bu işi iso felan girincede cevap atamıyom biri bana msn le şu işi anlatabilrimi beyler çok gerek lütfen yardımcı olun
And1verson beyler ben tam anlamadım bu işi iso felan girincede cevap atamıyom biri bana msn le şu işi anlatabilirmi beyler çok gerek lütfen yardımcı olun alın msn im AND1VERSON@hotmail.com ama
SeRCaNSeNeR gökhan şunu ppf yama yap millet bu dkz yama ile büssürü problem yaşıyo zaten bütün milletin elinde full japon ca iso var yapmasıda basit şu pacht çevirisen sevincez başarılar kolay gelsin
SeRCaNSeNeR tamam gökhan ama ppf yapsan öle makbule geççek sorma ps2 cafem var tekirdağda ilk olcak bu benimde bildim bi kaç yama var yardım cı olurum sana harddisk için falan makinadaki arızalarla ilgili baya bir bilgim var
SeRCaNSeNeR veya bildiğin ppf ingilizce bir yama son tarnsferler chelsea de swecenko falan bildiğin bir yama falan varsa oda olur ama türkçe daha makbule geççek
SeRCaNSeNeR gökan www.evo-web.co.uk ta german version 1 st pack var manyak bişey stadlar formalar toplar falan 1.5 gb pack senin türkçe yide import ettim içine manyak bişey oldu bi spiker kaldı bu mustafanın spikeri nasıl import ederiz ben importt ettim ama yanlış yerlerde yanlış şeyler söylüyo