southstar Öncelikle ellerine kollarına sağlık gökhan kardeşim. Benim bir sorum olacak. Ben temiz bir we10 jap. sürümüne verdiğin patchi yükledim ama bu dosyayı dvdye yazdırmak istemiyorum. Tekrar eski .iso haline getirip ps2 harddiskinde oynamak istiyorum. Ama kendi japonca olan .iso dosyası 4 gb civarı, patclediğim dosyayı .iso haline getirdiğimde ise( Ultraiso diye bir programla) 1.5gb civarı bir dosya oluyor ve bu dosya ps2 de çalışmıyor( Oyunu Hdd ye yükleyerek). Ama ingilizce olan fernandonun .ppf patchini (.iso dosyasını açmadan yüklendiği için) yüklediğimde sorunsuz bir şekilde ps2 hdd sistemi ile oynayabiliyorum. Senden ricam .dkz olan patchi bi şekilde .ppf yapmanın yolu varmı yada yapıp buraya koyabilir misin? Çok teşekkürler.
gkan Dahasaglikli bisey diyeyim ben sana sen japonca olan we9 un imajini al.sonra benim patch i DKZ ile aç.Bütün dosyalari extract et.Yine Dkz ile aldigin imaji aç.Bütün dosyalari import yap.Yarim saatini alir ama %100 çalisir.Anlamissindir umarim. :)
southstar We 9'un deilde We 10 un imajı dicektin herhalde :) Tamam dediin gibi yaptım. Ama yarım saat deilde yarım sanie sürdü :) "1 file imported" die bi yazı çıktı. Dosyaları teker teker mi import etmem gerekiyor ?? (O_o) Tamamdır import ettim !!!!! Yüklücem birasdan Ps2 ye Sonucu yazarım !!!
southstar Olmadı :( Dkz ile tekrar dosyayı kaydedip .iso ları bilgisayar vasıtasıyla ps2 nin harddiskine atmaya çalıştığım da hata veriyor sanırım iso 9660 ve juliet dosya sistemi ile ilgili bu hata. Dkz, iso 9660 standardında .iso dosyası yaratıyor ama juliet olması gerek. Neyse Gökhancım saolasın ilgilendiğin için. Bu arada dvdye yazdığım da bi sorun olmuyor güsel olmuş eline sağlık. Son olarak bu dkz yamasını ppf olarak değiştirme imkanı var mı ??
Omerdinho Keske toplarin kramponlarin ve stadlarin yapimcilarinin ismini yazsaydin ! biliyorum evo webten alintilar fakat yazsan daha iyi olurdu sonucta verilmis bir emek var.
gkan Daha önceki sayfalara bakarsan niye yazmadigimi anlarsin.Bu yama Evo da da var oraya bakarsan adamlarin durumdan haberdar olduklarini göreceksin.
nigne ya gkan aslında mustafayla konuşsanda türkçe spikeride eklesen ne güzel olur ama şimdiden teşekkürler.
innocent_child gokhan ellerine saglik..en yakin zamanda deneyecegim.... ing, fransa ligi ve ulke takimlarinin lisansli formalarini da bir bulabilirsem... bunun hakkinda yardmci olabilecek birisi varmidir...saygilar....
okan0675 türkçe için teşekkürler dkz ile pachi bir yere cıkarttım sonra elimdeki fernondonun v4 we10 iso na dkz ile import ettim çalışıyor tebrik ederim güzel olmuş....
gkan Orjinal Mesajı Yazan: okan0675 türkçe için teşekkürler dkz ile pachi bir yere cıkarttım sonra elimdeki fernondonun v4 we10 iso na dkz ile import ettim çalışıyor tebrik ederim güzel olmuş.... Sağolasın....
R2.Burk1903 ben oyunu internetten indirdim.fernando patch yaptım.herşey guzel de dvd yi cok zor okuyor.oyun durdugunda(Tac ,faul ,devre arası, korner vb.) siyah ekranda cok bekliyor.nero yla yazdım dvd ye.2x hızda.neden acaba?başka programla yada dvd yle mi yazmam gerekir
okan0675 Orjinal Mesajı Yazan: burap ben oyunu internetten indirdim.fernando patch yaptım.herşey guzel de dvd yi cok zor okuyor.oyun durdugunda(Tac ,faul ,devre arası, korner vb.) siyah ekranda cok bekliyor.nero yla yazdım dvd ye.2x hızda.neden acaba?başka programla yada dvd yle mi yazmam gerekir arkadaşım ps2 dvd sini alcohol ile yazıcan hızı 4x den hızlı olmasın birde - medya olucak
R2.Burk1903 problemi çözdüm.mustea arkadaşım 8x de yaz dedi.bende nero yla 8x de yazdım ve oldu.bi sorun cıkmadı
burti35 _gökhan_ yine sana kaynak yolladım. umarım değerlidir. en son en modern fontlar , toplar, kramponlar ve türk stadları var (gerçi orjinal değil).