selamlar,
arkadaslar bende dwd-riter yok, oyunun japoncası da yok,bu oyunun satıldığı bir yer varmı,(korsana girecek) biliyorum ama malum we aşkı, veya yapımcı arkadas bana kargoyla veya postayla yollasa ücretini de ben ödesem, olurmu..? istambul da ikamet ediyorum..
saygılar..