gkan Patch i yayinlamadan önce hatalara bakmak için dvd ye yazmistim.ondan çekilmis bi foto.Su an indirdiginizde öyle deel yani.bu arada su elestiri konusuna gelecek olursak bunda bi sorun yok beni vadetmedigim seylerle elestirmeyin.elestiri herzaman en iyiye götürür.
_wolff_ Bu yamanın üzerine bi kaç şey eklesem yama bozulur mu?Mesela 0_textteki bir topu deiştirsem ... sitesinden bi top alıp onu koysam bozulur mu?
_wolff_ flood yaptım ama 4xle yazdım ve oldu süper olmuş hocam reklam panolarının nosunu söylermisin?
Omerdinho yamayi dvd ye yazdim bu sefer we10_op dosyasini importlamadim oldu :) iyi guzel oyun ama takim secince oyun donuyor kaliyor :)
gkan Orjinal Mesajı Yazan: Omerdinho yamayi dvd ye yazdim bu sefer we10_op dosyasini importlamadim oldu :) iyi guzel oyun ama takim secince oyun donuyor kaliyor :) Vallahi sorun nerede anlamadım.Patch i uygulayan ve geyet iyi çalıştıran arkadaşlar var.Yani sen bi yerde yanlışlık yapıyon demekki...
Omerdinho 2x ile dvd rw ye yazdirdim takiyorum ps2 ye iyi guzel hos maca baslayacam takim seciyorum oyun donuyor sadece takim secerkende degil menude herhangi biryere girmek istedigimdede oyun donuyor.
The_Player Orjinal Mesajı Yazan: burti35 :( koymadın mı "bamboo" yu müzik olarak? sadece oyunun kapağına bakarak yazdım. gökhan koymamışsa sen koy;)
gkan Orjinal Mesajı Yazan: Last_Blow Sanırım oyunumun Japonca olmamasından oluyormuş. Bu patch bütün oyunlara uyumlu.ister japonca ister ingìlìzce...
kerimalkus gkan transferleri nasıl yapıyorsun açıklarmısın bana çok lazım burda açıklayamazsan msn adresim kerim_alkus_61@hotmail.com
SirMc Arkadaslar, Oncelıkle patch harıka olmus. Eline saglık yapan arkadasın. Ama ben de yabancı takım kadroları gecen sezonun. Ballack , Viera, Crespı vs. vs. vs. Acaba bendemı hata var. Kenarda kosede optıon fıle mı kaldı acaba...Ya da yenı kadroları bu TR lıgını bozmadan nasıl aktarırım?
SeRCaNSeNeR gökhan handi adx dönüştürücüyü kullanıyosun we 10 için bir yazarmısın?????yardımcı olursan sevincem
_wolff_ Orjinal Mesajı Yazan: _gökhan_ Orjinal Mesajı Yazan: Last_Blow Sanırım oyunumun Japonca olmamasından oluyormuş. Bu patch bütün oyunlara uyumlu.ister japonca ister ingìlìzce... Gökhana katılıyorum benimki türkçeydi mesela ve oldu. Gökhan şu option file deişimi için hangi programı kullanıon avrupada yeni transferleri yapcam da