Cafercan Çaykurrize'den geldikten sonra Mersin'e gitti diye duymuştum ama gitmemiş.Zaten mesajımı da editledim.
Arda seneye Hasan Şaş'ın yedeği olabilecek kapasitede bir oyuncu.Hele ki Gs-Manisa maçında attırdığı gole sevinememesi boynunu bükmesi,maçtan sonrada gönlüm ağabeylerimle beraber umarım şampiyon olacaklar demesi yedi bitirdi beni..
Ayrıca Kaptanımız Erkan Ferin 19 yaş altı dünya kupasında Centilmen davranışlarından ötürü hem Fair Play hemde Kupanın En değerli oyuncusu seçilmişti.Brezilya'ya hakemin yanlı tutumuyla yenildiğimiz maçtan sonra çok üzülmüştüm.Keza maçı canlı izlemiş saat 5,30'da yatmıştım..
Hepinizi seviyorum gençler.Oynama imkanınız olsa da olmasada..