1-Haberi aldığım sitede başlık aynen böyleydi.
2-Genç oyuncuların her daim arkasında olduğumu herkes bilir.
3-Derbi maç biteli neredeyse bir hafta oluyor.Farkında değilsin galiba.
4-Ligin şampiyonu daha belli değil ama Paf liginin şampiyonu geçen sene olduğu gibi GALATASARAY olacak durumda görünen o..
5-Belki takkenizi önünüze koyar da düşünürsünüz diye baktım bir yandanda.Ulen avrupadan hoca getiriyor altyapı için neden bu durum böyle diye :(
6-Züğürt tesellisi diyorsan evet biz züğürtüz ve gençlerimizin başarılarıyla övünüyoruz.Gelecekteki Milli Takımlarımıza kendi yetiştirdiğimiz en az 3 tane oyuncu verebilirsek bundan büyük gurur yoktur bizim için..
7-Kendi içimizden çıkan bir hocanın genç oyuncularıyla beraber böyle başarılara imza atması.Avrupa'da çoğu turnuvadan kupalarla dönmesi başarıdır.