Orjinal Mesajı Yazan: Makaay
besiktason motivasyonlu olacagı kesin her fener macındaki gibi.dilerim bizim mactan sonra o motivasyonun binde birini galatasaraya karsıda gösterirlerde baskanlarını ve klübe yapılan suclamaları temize cıkarırlar...
Ya gerçekten futbol bilgin yok (ki olduğunu biliyorum bu olamaz) , yada ortalığı bulandırmaya çalışmaktan başka birşey yapmıyorsun
BJK takımı, ligde hiçbir iddiası olmayan , 26 puan geride olan fakat Türkiye Kupasında final oynayacak bir takım. Bu takımın, kupa maçına inanılmaz asılıp, ligdeki başarısızlığını unutturmaya çalışmasını gerçekten algılayamıyor musun ? Ligde GS ile değilde, sizinle oynasa da sizinde rahat yeneceğinizi elbet biliyoruz. Çünkü bu maçtaki motive ile o maça çıkmayacaklarını , hatta %10 sınırında çıkacakları aşikar.
Bırak artık sağa sola çamur atmayı. İnsanları kışkırtıp banlamayı, FB şampiyon oldu, onun tadını çıkar ...