hakem cok güzel damgasını vurdu kupaya.birde bizim tuncay.hakem ilk golde okanın yaptıgı endirekt serbest vurusu cevirdi besiktasa frikik yaptı ve gol oldu.ulusoy büyük bir mutlulukla kupayı verir mac sonu böyle biterse...
bunun dısında ilk yarı rüzgara karsı oynadık,dogru düzgün atagımız yok.cok korner kazandık ama degerlendiremedik bakalım ikinci yarı ne olacak...