evet gelelim detayli aciklamaya:
1.oyun orta saha mucadelesine dayali,yani cok az faul oluyor pes4 deki gibi oyle bi ara pasiyla gol atmak yok,cok pozisyon var ama gol yok...
2.oyuncular daha fazla zipliyorlar bunu hemen farkedebiliyorsunuz,yani topa daha fazla sicr1yorlar
3.hakemimiz belkide dunyanin en iyi hakemii(hep sikayet edrdik ama bu kez sanirim afferin hakeme diyecez)) yani bu zamana kadar yap1lan
4.caktirmadan yeniyorlar!!!evet rakibe karsi tekkale top oynuyosunuz 5.gücte ama
iki kez gelip golü atiyorlar.
5.frikikler normal ne kolay ne zorr dengelii olmusss
6.ortalarda tek basilarda tehlikeli artikkk(pes5tede boyleydi)
7.hareketler cokiyi arkadaslar blkide en cok mrkediln sey budur yeni hareket varmi diye:
a)zlatanin gnelde yaptigi bi hareket vardir vucunu sag ceker topu sola atar(bunu asg1 capraz aniden yukari capraz yapabilirsizniz))en begendigim bu
b)r2 ye basili tutup geri cekin hemen ardindan asgi yada yukari capraz(topu geri ileri cekiyoo((herkes yapamaz heee buu t1yolarikacirmayin))
c)dururken r2 devamli seri basrsan sag ayagini kullancakm1s g1b1 yap1yo guzel buda cok 1y1 yapilmissss
d)en begend1g1m seylerdn biride oyuncular ((iyioyuncular)) yururken genelde caprazlari kullan1n feyk yaparak b1lekkullnanarak gitmelerii((yani sadece yuruyosunuz ama adam durmuyo yer1nde(((henry de deney1n))
e)top dururken r2 ye devml1 bast1ktan sonra yonu h1zl1 cekip seriolusaniz ani sekilde sicr1yoo gidilen yöneee bunalri deneyerk göreceksiniz,,biazda sizin hayalgücünüze kalmisss calimlarr
not:hareketler guzel amaoyun hizli bu hareketlri yapmaya zaman bulabilecekmisiniz((adamhemen gelip topu aliiyoo)))baskii varr bu kez x e deill kareyede cokca basacagizzz.....
**analog olmadigindan bnde tpukla, kald1rma varmi yokmu soyleyemiyicem üzgünümm
8.bazi oyuncularin gücleri cok abartii(orn.ronaldinhoo yine tutulmuyorr messi tam bir bas belasii onu tutmak cok zorrrr)
9.r1+r2 faullerde hemen baslamk 1c1n yapilmi_güzel düzünce ama pekavantaj sagladigini goremedimm((ilkler birz kötü oluyoo bunuda glstirirler))
10.offsaytlar sinir bozucuu iki saat sonra bayrak kalkiyoo(bu bzaen cok snr bozuyo hakkaten))
pes5 bnce tam bir hayal kirikligiydi,bunu ilk mactan sonra söylemisimdir,ama we10 bunun düzeltlmis sekli olup oynanabilirlik daha yüksektir,
11.paslar cok iyi!!!!belkide en iyi seyler pslar olmuss artik gelen topu knrol etmek cok kolayyy gogus knrol iyi,ayag1na yap1s1yoo toppp,uzun paslar cok dengelii
cok güzelpaslar yapabiliyosunuz adamsizin atmakistediginiz yeri biliyoo!!(güzell hakkatenn))(pes4 te topun ayag1m1zdan asmasii bzi sinir edr dururduu)))
12.kalecileri begendigimi pek soyleyemem,alakasiz toplara ucuyorlar(bu bazen guzel olsada)kurtar1slar kotu geldi bana ustune geln toplari yumrklamasi falan,hos deill
13.an1masyon bakm1ndan cok fazla yenilk yok maaleseff maca baslarken((fifadan alinan biyenilk hep fifami pesten calacak))) adamlarin santarda bulusmasiii...
sutu ceken oyuncu sag1na soluna bak1yoo,,mac bitimnde topu sektr1pel1ne alabl1yooyuncularr ve hakemm,,,
fazla uzattim bi cmleyle toparllrsam we10 iyi bir oyundurr,gercege yak1n futbol oynamak isteyenlere,sab1rl1 olnalara,ve we hastasi kisilein vazgecemeyecegi bir oyun olarak karsimiza cikiyoorrr..aklima gelen bukdar ogrenmek istediniz biseyler
olursa yazin cevaplayalimmm kendinize iyi bakinnn...
zagzirus