ben de bir kac sey yazayım
oncelikle hakemler bir harika paslar(ara paslar,havadan paslar,havadan ara paslar)cok guzel ayrıca orta - kafa gollerini sevenler icin kafa golleri biraz kolaylasmıs saglam vuruslar her zaman giriyor
yalnız kaleciler estetik yonden iyi ama bazen cok sacmalıyabiliyorlar her topu celiyorlar topu tutma ozurluler malesef
ornegin attıgım bir frikikte kaleci uctu ve topu celdi ama celdikten sonra top kalecenin uctugu taraftan dısarı degil de kaleye dogru yoneldi bos kale tek dokunus ve gol gordugum tek eksisi bu
ps2 de daha fazlası olamaz
tesekkurler konami