Ceza verilmeseydi demekle ceza kalksın demek cok farklı şeyler.o yüzden senin dediğin şeye geldiği falan yok.haksızlıga karsı koyabilecek tek takim biziz de demedim,böyle bir lafa neden ihtiyac duydun anlamadım.hani ortada size karsı bi haksızlık olsa tamam diyeceğimde neyse...