Bu Pankartlar Konuşuldu Mu?
Cumartesi günü G.Saray'ı 4-0'la ezdiğimiz maç sonunda Fenerbahçe tribünlerinde açılan küfürlü pankartı dün Kulübümüz ve Antu.com olarak bizler de kınamıştık. Fakat görüyoruz ki spor programlarında, gazete köşelerinde ve ezeli rakibimiz G.Saray'ın başkan yardımcısı Adnan Polat Fenerbahçemiz'in galibiyetinden çok maç sonunda açılan pankartın, Türk futbol tarihinde bir ilk olduğunu, böyle bir pankart açıldığı için Fenerbahçe'ye ceza gelmesi, sahasının kapatılması gerektiğini söylüyor. Böyle bir haber yapmak istemezdik ama böyle bir olayın futbol tarihinde ilk olduğunu Fenerbahçe'nin bu pankart sebebiyle sahasının kapatılması gerektiğini durmadan dile getiren Adnan Polat ve medyadaki maşalarına karşı gerçekleri herkese göstermek istedik.
Ey G.Saray kulübünün başkan yardımıcısı Adnan Polat!
Ey Fenerbahçe düşmanları!
Peki, Ulusoy Federasyonu döneminde Olimpiyat stadında ve Ali Sami Yen Stadında oynanan Fenerbahçe maçlarında G.Saray taraftarının açtığı bu pankartlar için kulübünüz ceza aldı mı?
Bu pankartları Kulübünüz kınadı mı?
Ulu Önderimiz Mustafa Kemal Atatürk'e bile küfür içeren bu pankartlar hakkında neden tek kelime dahi etmemiştiniz?
Sizi Allaha ve Atalarımıza havale ediyoruz.



2 dakika asılı duran,kim tarafından yaptırıldığı belli olmayan,fenerbahce tribünlerinin bile yaptırdığı kesin olmayan bir pankart için kıyameti koparanlar,hani ceza diye çığlıklar atanlar acaba bu pankartlar acılırken neredelerdi? Bu sene alacağımız şampiyonluk çok tatlı olacak ve birileri içinde hayatlarının yıkımı olacak...