seriouscem arkadaşlar bende birzcık hile kullanarak:Dbeşiktaşla cimbomu 22-0 yenmiştim.bobo tam 10 gol atmıştı...
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: cemy arkadaşlar bende birzcık hile kullanarak:Dbeşiktaşla cimbomu 22-0 yenmiştim.bobo tam 10 gol atmıştı... Biraz değil baya...
unknownak ben real madrid i seçmiştim herifler beni ligde 6-0 yenmişti 2. maçta da ben onları 6-0 yenmiştim bi kerede galatasarayı fenerle 6-0 yenmiştim
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: ahmet1985 ben real madrid i seçmiştim herifler beni ligde 6-0 yenmişti 2. maçta da ben onları 6-0 yenmiştim bi kerede galatasarayı fenerle 6-0 yenmiştim Herifler hangi takımdı?