speed59 eeee abi yalan da ondan ben sana ne diiim şimdi 15-0 bu kadar mı kötü oynuyo cimbom şanlı galatasaray her zaman biziz işte ne diiim daha
MaNiaC_Manager Ben Atletico Madrid ile yendim Fernando Torres diye bi oyuncu var bilirsin belki adını duymuşundur :d değil 15 20 de olur tevez ve Fernando TORRES gibi iki forvetin varsa Ve rakip 2 tane kart görürse :D
_TaYLaN_ Orjinal Mesajı Yazan: Samsun_Kopat trabzonsporu, samsunspor ile 15-0 yenmiştim :D screenshot yolarsan cok sevinirim. nasil yendin cok merak ettim
MaNiaC_Manager Orjinal Mesajı Yazan: NoumaBJK Orjinal Mesajı Yazan: proff barcelona ile 35-2 espanyolu yendim.:D böyle birsey olamaz... espiri yapmış arkadaş galiba .... Yada karşı rakibede kendi geçmiştir......
MaddDogg Fenerbahçe'mle Galatasaray'ı 8-0 yenmiştim tabi GS nin 8 kişi kalması ve kırmızı kartların tamamının defaslara çıkması 2 penaltı kazamamı gibi şeyleridede büyük rolü var
_TaYLaN_ biraz önce fenerbahce'yi 5-0 yendim ve 26. haftada sampiyon oldum. pazzini 4 gol attarak 26 macta 33 gole yükseldi.
ercan370 Orjinal Mesajı Yazan: MaNiaC_Manager Ben Fenerbahçedeydim oyunculara sert davranıyordum diye kovuldum sonra atletico Madrid ile anlaştım cimbombomboma 15-0 ile rekor kırdım .... Bjk daum la gidiyor 6 yıldır iyi sonuçlar alıyor ama bana gelince :D 5-0 4-0 en son 7-1 oldu :D yavaş at civcivlere yazık :p
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: batigol-7 barça ile real madridi daha oyundaki ilk lig maçında 9-0 yendim Çok sevgili arkadaşım, derbi maçlarını soruyolar, en farklı galibiyeti deil