Orjinal Mesajı Yazan: Default
bu haber her ne kadar yalanda olsa Fb lilerin dalga geçmesini normal buluyorum. Çünkü onlarda Gs deki gibi Onurlu futbolcular ve Onurlu bir teknik adam hiç bir zaman olmadı. Analamanız alay etmeniz normal. Hani zengin ŞIMARIK , HVALI çocukları vardır ya fakir ler ile dalga geçerler şimdi dalga geçenlerde öyle bişey.
Maç konusundada emin konuşmak istemiyorum. Her türlü ihtimalin olabileceği bir maç kim sinirlerine hakim olursa avantajlı olur. Ama umarım ALLAH Gs nin yardımcısı olur ve bu maçı kazanırız. Sonrada Bu dalga geçen arkadaşların gözyaşlarını silmeleri için 1 paket selpak alıp kargo ile yollarım.
Vay Beh!!! Bakin arkadaslar, fakir fakat gururlu bir genc var aramizda. Ne onurlu teknik direktörü ya. Tabi Gerets'i tanimadigin icin atip tutturamazsin. Nerden geldi bilyonmu sen?