Gökhan Sağolun Arkadaşlar SCN Store Logosunu Uzun Zaman Önce Bana Burak Yollamıştı. Şimdide Bunu Yaptım.Kabul Ediyorum Saçma Oldu :p
Necaty 800x600 1024x768 1280x1024 Beyler YORUMLAR..(kendi masaüstümde de kullanıyorum güzel oldu gibi.:rolleyes: .)
Gökhan _BewarE_ özellikle matrix sitili başta olmak üzere hepsi güzel olmuş emeğine sağlık. Necati Seninkiside Farklı bir tarz olmuş ellerine sağlık ;)
typhlosion benim bir isteğim var scn duwar kağıdında bir köşedede beşiktaşın amblemi diğer köşedede türk telekomun amblemi olcak acaba yapabilirmisin şimdiden teşekkürler...:)
Cambaz Orjinal Mesajı Yazan: SAKA_ONUR benim bir isteğim var scn duwar kağıdında bir köşedede beşiktaşın amblemi diğer köşedede türk telekomun amblemi olcak acaba yapabilirmisin şimdiden teşekkürler...:) Beğenmediysen açık açık söyle :)
xxxxxxxxxxxxxxxx Emre style background falan süper ama logoların opacty biraz kısarsan daha iyi görünür bence:)
CHaMPioN77 **Emre son istek de benden olsun, SCN logosu olan, playboy tavşanlı, şaşalı birşey bekliyorum :). Tabi zahmet olmazsa..**
Cambaz Orjinal Mesajı Yazan: CHaMPioN77 Emre son istek de benden olsun, SCN logosu olan, playboy tavşanlı, şaşalı birşey bekliyorum :). Tabi zahmet olmazsa.. Buyur bakalım :)
typhlosion Orjinal Mesajı Yazan: Cambaz Orjinal Mesajı Yazan: SAKA_ONUR benim bir isteğim var scn duwar kağıdında bir köşedede beşiktaşın amblemi diğer köşedede türk telekomun amblemi olcak acaba yapabilirmisin şimdiden teşekkürler...:) Beğenmediysen açık açık söyle :) hocam beğenmemek ne kelime süper.. teşekkürler...