Cambaz Bu alanda SCN adına yapılan duvarkağıtlarını bulabilirsiniz. Bende yapmak istiyorum diyorsanız tek koşul boyutların 1024*768 olması. Yaklaşan maçlar öncesi; Slipknot hayranlarına; SCN hayranlarına :D
Cambaz Orjinal Mesajı Yazan: CHaMPioN77 Fb-gs'deki ultraslan'ı yakıştıramadım... Adalet nerede ? Aslında yukarısıda sarı-lacivert fakat belli olmuyor yoksa bilirsin bu konularda pek tarafımı belli etmem Çağataycığım.;)
bart_ Gökhan'ın çalışması güzel olmamış:p Emre'nin ki ise güzel olmuş. Zaten üstünde SCN yazdığı için heralde güzel olacak;)