ademirler http://img195.imageshack.us/img195/5084/resim0106nm.jpg face imi yaparsan çok büyük sevap işlersin kardeşim lütfennnn...:)
Emre_17 abi ne olur bide benim facemi yap lütfennnn http://img142.imageshack.us/img142/2409/resim0092ol.jpg
korbak beyler evden soccercenter.net e giremiyom ve nedenini de bilmiyom zaten hotmail e de giremiyom özür dilerim şuan bi arkadaşdayım ÖZÜR DİLERİM!!!
mustafa_kestek kardeş bende gönderecektim ama bir kişininkini yapmışsın ondan sonra ortadan kaybolmuşsun senin gibi biride yapıyordu face resmi verdik 2 ay önce hala yapacak yapacaksan resmi gönderecem