korbak ben aslında bir kurtlar vadisi manyağıydım.Bu oyuna da bi polat face yaptım.Sadece kafasını kestim bir bakın(yorumlara açığım)hee bu arada face inin yapılmasını isteyen arkadaşlar varsa bana resimlerini yollasınlar(rapidshare a link vererek) İŞTE POLAT ALEMDAR FACE İNİN LİNKİ http://rapidshare.de/files/18479881/polat.bmp.html
burak35 Polat güzel olmuş.Şu benim yeğenin face'i yaparsan sevinirim.bakalım güzel yapabilecekmisin!!! http://rapidshare.de/files/18481429/kenan.jpg.html
korbak işte face bitti burak35 al yeğeninin face'i(ağzı ve burnu biraz kötü oldu ama) http://rapidshare.de/files/18486083/kenan1.bmp.html
burak35 yinede benzemiş ama.Teşekkür ederim.Bin dosyasınıda buraya koyarsan oyunda yaptığın face kullanma şansım olur.
korbak bin. e çevirmeden de koyabilirsin ben buraya bmp sini atıyım.Sende game graphic studio ile oyuna aktar.
.ArThuR. bence güzel ama saç stilini değiştir;) o zaman tam o olucak. resim yandan mı önden mi çekilmiş olsun? söyle hemen koyiyim kendi resmimide:)
korbak Orjinal Mesajı Yazan: R2R bence güzel ama saç stilini değiştir;) o zaman tam o olucak. resim yandan mı önden mi çekilmiş olsun? söyle hemen koyiyim kendi resmimide:) önden çekilmiş olsun kardeş
burak35 Orjinal Mesajı Yazan: korbak bin. e çevirmeden de koyabilirsin ben buraya bmp sini atıyım.Sende game graphic studio ile oyuna aktar. iyide arkadaş bahsettiğin şekilde olmaz.ama yinede bi deneyelim.bekliyorum o zaman bmp formatını bi at.deneyelim ama dediğim gibi ".str" uzantısı atsan daha iyi olur
ariturka Arkadaşım işte ben ver kardeşim... Al bakalım eti senin kemiği benim :) http://img191.imageshack.us/my.php?image=ben5en.jpg http://img191.imageshack.us/img191/7949/ben5en.jpg http://img109.imageshack.us/my.php?image=kardeim8hv.jpg http://img109.imageshack.us/img109/1231/kardeim8hv.jpg
ariturka Ha bide bunları oyuna nasıl dahil edicem.. Grafik stüdyo ile diyorlar ama nasıl? Bi tarif etseniz kısaca... Saygılar...
.ArThuR. buyur korbak;) http://img520.imageshack.us/my.php?image=arthur6pn.jpg şimdiden sağol. yapınca bana özel mesaj atarsan sevinirim;) birde DKZ ile nasıl oyunA aktarıcam onuda anlatırsan sevinirim.
Omerdinho Bmp yi oyuna atarsan olmaz yamuk yumuk cikar ustune yaptigin face e importlayip buraya bini koymalisin ...
bjklifatih kardesim az beni de yapsan super yapiyonda:D? http://img368.imageshack.us/img368/1303/ben0qo.jpg