Orjinal Mesajı Yazan: hasangokcen
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905
hasangökcen gençlerimize elleşmeden önce paf ligi puan tablosuna bir bak.Gs nerde Fb nerde? :D :D :D
Yenecez demedim farkındaysanız her sonuç var futbolda.Bizi sizi etkileyeceği kadar etkilemiyecek.. ;)
ya paftan bana ne alla alla sanki cok futbolcu cıkıyoda pafdan hepsi 2 sene sora silincek bi cıkan 2 3 futbolcu war emre okan dierleri eriyo gs nin genclerinden bi bence ferhat ii olur dierleri anadolu kuluplerinde oynar
Futboldan uzak gençlik... :D
Uğur Uçar>altyapıdan yetişme.Sağ bek
Ferhat Öztorun>Sol bek
Sabri Sarıoğlu>sağ kanat(her ne kadar deli dumrul gibi koşturup dursada)
Arda Turan>Fenerbahçeyi yakan adam.2 golün asistini verdi vestel maçında.. :d
Zafer Şakar>Vestel orta sahasını organize etmesi mükemelldi.İlk golde 40 metre civarından mükemmel bir şut attı ama direkler işte..
Aydın Yılmaz>kendini belli etti.
Uğur Demirok>stoper.10 dakika Songun yerine oynadı
Özgürcan Özcan,Cafercan Aksu,Mülayim Erdem>Forvet hattı :d
İrfan Başaran>savunmanın bel kemiği diye tabir edilen tipte bir oyuncu.
Erkan Ferin>genç milli takım kaptanı.Fair play ödülü almıştı.
Oğuz Şabankay>İrfanla birlikte Paf takım savunmasını oluşturuyor :D
Bunlar benim Gs'de banko oynar dediğim isimler.Bir iki tane değiller hem bak..
Bak bu da eklemesiz kadro.Omurga gibi yani..
Aykut
Uğur-Erkan-Oğuz-Ferhat
Sabri-Arda-Zafer-Aydın
Cafercan-Özgürcan
gençler senelerdir beraber oynuyorlar.. ;)