Evet biz umutluyuz neden mi?Yetiştirdiğimiz gençlerden dolayı.Rüştü'nün Manisadan yediği ilk golde topu çatala gömen ama direklerin azizliğine uğrayan kimdi?Yada diğer gollerden ikisinin asistini veren?Pişmesi,lig tecrübesi kazanmaları için Vestel'e gönderilen iki gencimiz.
İşte Altyapımızın bizi hala gelecek için umutlu kılan yıldızları:
Aydın Yılmaz,Uğur Uçar,Uğur Demirok,Arda Turan,Zafer Şakar,Mülayim Erdem,Cafercan Aksu,Özgürcan Özcan,Can Cihan,Mehmet Güven ve diğer gelen yıldızlar.Ben bile takipte zorlanıyorum artık altyapıdan gelen oyuncularımızı... :D