Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905
Benim mesajı pas geçmeyin beyler.O bayanın ağlamasının gönülden bişey olduğunu zannetmiyorum.Çünkü kendisi bir oyuncu ve Oscarlık demiyeyim Altın Portakallık bir performans ortaya koymuştu... :D
emin olmadan insanlara iftira atamazsın.ha yok kendine yakıstırıyorsan devam et...
rüştüyü dövme olayı 10 sene önceydi,onu da bir kac taraftar yapmıstı.biz o dönemleri coktan gectik.sizse hala aynı kafadasınız.daha bu sene fener macından sonra taraftarlar ergun gürsoyu tekmelemediler mi? adamlar futbolcuyu bırakmıs yönetici dövüyorlar,sonra da 10 sene önceki olayı dile getiriyorlar.komik ne denilebilirki...