SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: blablabla Orjinal Mesajı Yazan: SuperBamm bizde serbest valla telefon bi tek sakal bırakmaya kızıyolar. geçen bi arkadaşın favorilerini sakız yapıştırıp çektiler :D:D:D senin bıraktığın sakalıda bilioz hiç kimsenin bişe dediği yok:D :D çaktırma olm :D
Burakreis Her hangi bir sınacdayız arkadaş sınıfın çalışkanlarından birine sessizce sordu -Semih 6. soru ney.Dedi -Efendim!!Daha o soruya gelmedim Kaan!!Dedi Tabi biz yarıldık o sesizlikte bağırması acaip komikti :D