bizim okulda telefon serbest hatta mgetirmemizi istiolar.müdür yardımcısı gelio sınıfa mesela birinin ailesi çaırılcak.olum çabuk ara anneni bnm yanımdan ara hadi dio çocuk arıo flan çaırıo annesini babasını...
kopya işine gelince geçen milli güvenlik yazılısı ben kopyayı çantanın içine koydum çantayıda yatırdım hoca gidince çantanın önyüzünü kaldırıom okuom.hoca geldi bide ben en ön sıradayım.geldi bizim sıranın önünde duruo.kopyanın ufak bi bölümü gözüküo.hoca gördü çekti kaıdı.ben dedimki hocam haberim yok farkında diilim..hocada dioki tamam olum hemen heycanlanma herşeydede sorumlu tutcak diilis ya.dewam et hadi yazılına dedi.kaıdıda çantaya koydu :D bende kopyaya dewam ettim..
bizim ümran hoca var.30 yıllık öretmen ve ilk senesinden son senesine kadarda bizim okulda yani 30 senedir bizi okulda burda başlamış burda bitircek..işte kadın iyi aslında ama çok sert biri.huyuna gidersen dersinden iyi alırsın.o şekil..yazılısındada hocam bi bakarmısınız dioruz hoca gelio dioruz hocam bu soru şölemiydi flan hoca ipucuyu bastırıo böle böle yapmıştı flan.bide kadın yazılıdan önce soreuları veriodu :)
geometri dersine müdür girio adamın dersinde kopya çek hiç bişe demio.hatta tahtada formüller vardı onlarıda sildirmio bakan bakıo adam çok iyi yaw :)
"sendersonamca" sanada pek inanasım gelmedi beah ..