Bende indirip şöylebir inceledim ve Türkiyemiz de var eee, zambiya varsa Türkiye nasıl olmasaydı ha ha...
Tabiiki, demo bu full oyun çok daha iyi olacak ve Fifa06'dan farklılıkları var buna sevindim sorunsuz bir oyuna benziyor ve umarım kariyer gibi birşey komuşlarsa oyun içine harika olur aksi takdirde Grup olma ihtimali daha yüksek görünüyor umarım TR'ye özen göstermişlerdir, Özellikle inşaallah hakan Şükür vardır, yoksa ekleriz hakanımızı eninde sonunda america'da tüm türklerin dileklerini size tokat gibi ileteceğim yüz yüze, yakındır.
Ha arkadaşlar birde 1280*1024 yaptım spiker sesi gitti, ama bu çözünürlükte graphic ler harika,mükemmel tek kelimeyle beğendiğimi söyleyebilirim özellikle konfeti ve balonlar daha gerçekci bu çözünürlükte monitörümün özelliğinden de kaynaklanıyor olabilir 1000:1 Contrast,DVI Digital bağlantı,X_LCD bilemiyorum tabiiki yanılıyor da olabilirim.
İyi oyunlar