arkadaşlar bu oyunu yeni indirdim ve oynadım ilk izlenimlerim şöyle:
oyunun grafikler müthiş olmuş(RESOLUTION=1024X768X32 yaparsanızartık seyircileri kornerlerde ve gollerde görebiliyoruz.
maç öncesi animasyonlar mükemmel olmuş ve gol sevinçlerini cok gerçekçi yapmışlar.
seslerde o kadar bi ilerleme göremedim tabi bu bi demo bi kaç taraftar sesi var ama eminimki full sürümde o sesler bizi gaza getirecek.
demoda 4 takım var meksika,amerika,almanya,ingiltere.
oynanabilirlikte o kadar cokşey değişmemiş derim ama ikili mücadeleler ve uzaktan şutlar cok iyi olmuş çalımlarda değişiklik yok(ben sadece shift le çalım atıyorum böyle artistlik çalım atmanın başka yolu yok mu?eski fifalarda sağından atıp solundan geçerdik ilhan mansız ın roberto carlos a yaptığı hareketi yapardık.