Yaw idare et işte barış Tony yazınca aklıma direk üç tane attığımız MANCHESTER UNİTED kalecisi geldi.Schumaer diyecektim.. :D
Prekazi'yi canlı izleme imkanım olmadı koşup koşmadığı konusunda yorum yapamıyacam izleyebildiğim ve büyüklerimden dinleyebildiğim kadarıyla mükkemmel bir oyuncuymuş her maçta maçın skoruna etki edebilecek hareketler yaparmış..
Alex star değil evet ve bunda ısrar ediyorum.CL'de kaç maçta gördük kendisini sadece PSV maçında iyi oynadı.Star oyuncu maçı tek hareketle çevirebilecek oyuncudur.Alex'e star oyuncu dersek Ronaldinho,Zidane,Pele,Maradona gibi adamlara küfür etmiş oluruz.Bence Alex,Appiah kadar bile iyi oyuncu değil çünkü onun kadar takıma katkısı yok.Eğer Appiah olmasaydı Türkiye kupasında bizi eleyemezdiniz.Dipnot kendisi de bir süre GS Altyapısının havasını koklamıştır.. ;)
Öncellikle hocanızı değiştirmeniz sonra sağlam bir yapılanma içine girmeniz gerekmekte barışcım.Gs ne yaptı da Avrupa'da kupa aldı dersen:
Jupp Derwall,Karl Heinz Feldkamp,Mustafa Denizli,Rehinhard Safting,Fatih Terim gibi çoğunluğu iyi hocalarla çalıştı.Öncelikle takıma oyun ekolünü benimsetti.Dikkat ettiysen GS senelerdir 4-4-2 tipinde oynar.O bize Derwall'in mirasıdır işte.Takımın şanşlı olması değil şanşını kendi yaratmasıdır..