Orjinal Mesajı Yazan: cracks
vay bea alex...brazilya tarihinin en iyi oyuncularından...hemde 250 gol atmış...ama 2006 dünya kupasında yedekliğe bile seçilemiyor. neden "kaka-ronaldinho-juninho"
peki bu oyuncuların mevkileri nere..
Juninho:Brazilya milli takımı Orta saha orta alan oyuncusu
Ronaldinho:Brazilya Milli takımı ofansif ortasaha Sol/Orta alan oyuncusu
Kaka:Brazilya milli takımı ofansif ortasaha Orta/sağ alan oyuncusu
Alex:Fenerbahçe SK ofansif ortasaha Sol/Orta alan oyuncusu
şimdi burda bi açık var..ronaldinhoyu sola koysa kakayı sağa koysa juninho bunların gerisinde ve juninhonun önünde bir brazilyalı daha oynuyo...bu ofansif ortaalana kimi koymalıııı.....aaa boş kaldı.tamam diyelim koyduk birisini..hıı şimdi bu adamlardan biri sakatlanırsa bi yedek ofansif ortasha gerek..düşünüyoruz kim var...ıııııı...brazilya tarihinin en iyi oyuncularından alex olmaz..e ne yapalım böyle bi oyuncudan brazilya tarihinin en iyi oyuncularından alexsiz dewam edicess...
ya bizim ilicimiz heiznimiz var ama onların anelkası appiahı bide brazilya tarihinin en iyi oyuncularıdan olan alex var :(:( off napıcas..acaba biz ilicimizle heinz'imizle fenerbahçeye karşı koyabilirmiyiz..peki dahada abartalım fenerbahçeyle aynı puanda olabilirmiyiz.aziz abiye rağmen..hayalmı bu acaba !!!
aa bide alex hakkında başka bişey var..
-galatasaraya 86.. dakikada frikikten gol atmış..
-uff harbimi sölüyosun.
-ya git yalan.
-yok olm dün izledim.
-yok abi biz bunlarla karşı karşıya olamayız.hayal mahsülüyüz biz.
-yok olm bide geçen puan tablosunu gördüm..Galatasarayla fenerbahçe aynı puandalar
-vay anasını sayın seyirciler..
fenerin parası var herkezi alır.alır tabi! roberto carloslar...henryler...herlgueralar...makaaylar...tamam bunlar gazetelerin sallaması..
chelsea die bi takım varmış etooya 100 milyon avro önermiş etooda paradan daha önemli şeyler var diyip gitmemiş..aynı şeyi ronaldinhoda yapmış..+henryde dünyanın en iyi futolcusu ronaldinhonun çağırrmasına +125 milyon dolar teklif laflarına rağmen ben arsenalde kalcam demiş...
bana göre...::alex iyi oyuncudur büyük maçlarda yalan ufak maçlarda (gol) takan olur.ee avrupada nepceysiniz..
bide ufacık anelkaya deyinim.
Futbolcu Geçmişi
Sezon ----Maç İlk 11 Süre(dk.) Gol
2005/2006 30 -30 ----2.513 ----11
2004/2005 35 -33 ----2.842 ----11
2003/2004 41 -40 ----3.445 ----25
2002/2003 38 -38 ----3.378 ----14
2000 ------5 --3 ------226 -----0
sadece bunu sölemek istedim..anelkayı fener 33 trilyonamı almıştı???bu soruyu artık ister cevaplayıın ister cevaplamayın...