Arkadaslar benm bi sorum olacaktı..
Ben oyuna direk v3 versiyonu kurdum fakat bu datasız olanı kurdum..şimdide bu intern arkadasın SCN_FM 2006 Data Update v3.0 yamasını kursam sorun olurmu???
Yani datasız v3 yüklememin bi sorunu olurmu??şimdiden tesekkürler...