çoook güsel olmuş ben WDL nin üzerine yükledim bunu tek sevmediğim hoşuma gtmeyen yönü trasnfer bütçeleri şimdilk sadece italya ligindeki 3 takıma baktım(inter,juve,milan) 1i 50 dier 2si 100 küsür milyon dolara sahip bu v3'ün özelliği mi yoxa WDL nin üzerine krulmuş olmasından mı kaynaklanıo ??