alexin frikiki cekmesi sahtekarlık ise galatasaray dün ugur boralın kullandıgı 3 frikikte barajı 9.15 den 7 metreye kadar cektiler 3 pozisyonda da bu da sahtekarlıktır!
hakan olmasa dünya 3.sü olamazdın demişsin iyidir dogrudur da ne yapalım yani.hakan bizi dünya 3.sü yaptı diye dün geceki sahtekarlıgına göz mü yumalım?
hala bel altı vurma ugrası.yok avrupada 3.tur görebildiniz mi? nedir yani avrupada 3.tur ve üstünü görenlere ayrıcalıklı mı davranılacak bu ülkede?
hakem hataları iki takım lehine ve aleyhine de oluyor ama medya göstermek istediğini gösterip,vurgulamak istediğini vurguluyor.haliyle taraftarda onlarla yönlendirildiği için olaya farksız bakıyor.sene basından beri iki takımın bütün maclarını tek tek analiz edersek ben sana gs lehine yapılmıs bir dolu hata,fb aleyhine yapılmıs bir dolu hata cıkarırım.ve sen bu pozisyonları hatırlamıyorsundur bile.
zamanında gs lehine yapılan hatalar bu kadar göze batmıyordu demişsin.biz 90+7 de galatasaray'a ortasahadan calınan penaltılar biliriz,vehap beyazlar,ahmet cakarlar,metin tokatlar biliriz,elle atılan golleri biliriz.insan görmek istediğini görür,hatırlamak istediğini hatırlar...
gs fransa ikinci liginde düşmemeye oynayan takımlardan 7 gol yememiştir demişsin.aynı sekilde kontra yapacak olursak türkiyede de kimse adı sanı duyulmamıs kutupların temsilcisine yenilip elenmemiştir.bel altı vurmaya kalkarsan sana vuranda cıkar bunu unutma.
hakemler de insandır hata yapacaklar.ama artık hatalar hep tek takım lehine oluyor psikolojisinden kurtulun.senelerdir her takımın lehine de aleyhine de bir ton hata yapıldı ama siz bu sezon müthiş bir sekilde sadece kendi aleyhinize olanları gündeme getirip lehinize olanları yok ettiniz.aslında hepiniz biliyorsunuz gercekleri...