Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko
abi ben simdide turnstyle III kullanıyorum ama bu skindede bazı Türkçe karakterler gözükmüyo ben turnstyle'ın fontları ile fade to black'ın fontlarını degistirsem ne degisirki
ağa bak ozaman şimdi datafontun içine gir.
daha sonra ordaki .t2k lı dosyaları kopyala masaüstüne yapıştır
(yani farketmez hangisini alırsan al..)
daha sonra bu kullandığın skin deki fontların isimlerini kopyala
bunlara yapıştır ve sonuna .ttf uzantısı ekle daha sonra kullandığın skinin fontunun içine yapıştır.. ozaman fontlar türkçeleşecektir;)
Orjinal Mesajı Yazan: By_SiNBaD
Orjinal Mesajı Yazan: oSa
- Tam ekran maç (Aurora 06'daki gibi)
Tam ekran maç nasıl oluyor yafs ben hiç görmedim :D bir resim koyunda görelim şu skinde tam ekran maç nasıl oluyor :)
ağa şimdi bu full screen özelliğiyle oyunu tam ekran yapıyorsun..yani maç sırasında saha tam ekranda görünüyor
