Makaaycığım, bir toplumda her zaman liderlerin yada önde gidenlerin örnek olmaları beklenir. Önder bir başkumandan, örnek bir siyasetçi vs vs .. Hiçbir zaman örnek bir kasap görülemez. Bu yüzden ki bazı kişilerin aksine yönetici olmak laylay sohbet edip onu bunu banlamak değil. Çünkü üyelerimiz (yönetici olmak isteyenler), yöneticilerin davranışlarını ve laflarını örnek alırlar. Bu yüzden üyelerden çok modların örnek olması lazım. Ve bu kişisel görüşüm, oSa tam örnek alınmalık bir kişidir. (Bu demek değildir ki sen değilsin, yukarıda yazdıklarımda sana değildi zaten)
Ben şahsen oSa'yı örnek alıyorum. Tüm yabancı forumları dolanıyorum, araştırıyorum, yorum yaparken sallamıyıp, biliyorsam konuşuyorum. Şu anda birkaç çalışmam var ama şimdiden konu açıp bişi demek istemedim. Neyse konu uzar , harika bir skine harika birinden düzenleme. Kesinlikle kaçırmayın.
***Kıskananlar çatlasın :)***