Orjinal Mesajı Yazan: NuKe_15
Tamam Şimdi Villareali seçip oynıyıcam umarım beklediğiniz gibi bir yazı çıkartabilrim..
Sırf inceleme yazmak için yazma, sen oyununu zevk alarak oyna sonucunda güzel bir inceleme çıkacaktır diye umuyorum. Şimdiden kolay gelsin.
@Ali
Forlan bir ilahtır evladım :D, hadi bakayım sende artık bişeyler üret. Güzel bir incelemede artık senden bekliyoruz.