Gençlerbirliği İncelemesi
Cumartesiyi pazara bağlayan gece saat 03:21 aldım kahvemi FM oynuyorum aynı zamanda İnternette dolaşıyorum Winampta Placebo-Special Needs çalıyor.Ve bir anda inceleme yazmak istiyor canım.İlk olduğu için kusurlarım olabilir kusura bakmayın.Fenerbahçeliyim ama Genclerbirliğini seçtim normal olarak ‘Niye’ diyorsunuz içinizden ama bilmiyorum...Herneyse başlayalım
Takımımızda sevilen isimler İlhan Cavcav Souleymane Youla ve Ersun Yanal.Maçlarımızı 23000 kişilk 19 Mayıs stadında oynuyoruz çok iyi tesislerimiz var maalesef katılabildiğimiz bir kıtasal kupa yok (bu yüzden bazen canınız sıkılabilir) Cavcav’ın isteği ligde saygın bir yer.Elimizdeki kadroyla inşallah bunu yapıcaz tabi birkaç transferde gerekiyor.
Kaleden Başlayalım
Kalede 2 tane üst düzeyde kaleci var biri Gökhan Tokgöz diğeri ise Ömer Çatkıç.Ama bu Ömer denilen adam ilerideki en büyük Turk takımını bırakıp daha büyük bir klube gitmek istediğini söyluyor ve yeni bir sözleşme imzalamıyor.Farketmez 1 sene daha takımızda kesin olarak.Ben Gökanla başlamanızı öneririm.Birde gerçekte Gençlerbirliğinin Pilot takımı olan ASAŞ tan gelme Ferhat diye bir kalecimiz var ama özellikleri kötü U-21 e göndermenizi öneririm bu mevki için gelecekte yedek olarak duracak bir kaleci almamız lazım FM 2005 den hatırlıyıcaz Fenerbahçenin alt yapısında Peter Cavit Akman diye biri vardı işte o bu sene freede kaçırmayın derim kumaşı iyi..
Defans
Defansımız fena değil sağ tarafa baktığımızda Erkan Özbey ve Mehmet Nas var ben burda Erkan Özbeyi oynattım hem tecrübesi hem özellikleri ile TSL de bize yeticektir.
Sol tarafa bektiğımızda hemen gözümuze bir İsveçli çarpıyor C.Jardler işte bu İsveçliye DL yi emanet ediyoruz eğer sakatlık veya ceza olursa hemen oraya İsmail Güldüreni kaydırıyoruz.
DC en onem verdiğim kısım hangi takımda olursam olıyım ilk DC lere bakarım burda Risp var Jardlerin memleketlisi sağlam denir ya tam uygun bir kelime Risp için hemen yanına İsmail var ikisi iyi uyum sağlıyor ikisinden biri yoksa veya Jardler sakatlandı ise Baki Mercimek var arada Bakiyi ilk 11de sürün derim ben…
Ortasaha
İşte 2 gelcek ikiside genç ikiside yetenekli Mehmet Çakır ve Uğur Boraldan bahsediyorum..MR ye Mehmeti ML yede Uğuru koymalısınız MR yedek birini alabilriz bu Bayerndeki Deniz Yılmaz olabilir. ML için altarnetif olarak Sertan var. MC de ise kuvetli bir Arabımız var Ayman ayman çalıskanlığı ile Ortasahayı toparlıyıcak yanında Cruzeiroda Alexin yedeği olan Marcio Oliviera var bu adam AMC oyndadığında cok maçda sizi kurtarıcak.Burada Yedek olarak Hasam Uğur ve Sedat Yeşilkaya var..Diğerleri genç ve tecrübesiiz Scouttan bakdiğimız zamanda zaten Potansiyelleri az..
Forvet
17 lik Potansiel starımız Promise var gelecekte iyi olabilecek bu oyuncuyu Oynatmalısınız Igor Bogdanovic denen oyuncuyu hemen satmalısınız , satamıyorsanız Atın gitsin.Ali Cansunda bu bolgede yedek olabilir.Buraya bir Transfer yapabiliriz Giresudan 5K evet sadece 5K ya Furkan Bastan adlı oyuncuyu aldım 2 sene sonra 750 bin dolardan aşşağı satmayacaksınız emin olun.
Taktik
Taktik olarak 4-4-2 4-5-1 veya daha değişik sistemlerde oynatabilrisiniz.Bu size kalmış..Ama ben 4 lü defanstan şaşmamnızı öneririm.
Evet efenim Sürç-i lisan etti isek affola .Bu yazıda biter burda…
Bu gün fizik sınavı vardıda dün Pcyi açamadım o yüzden simdi koydum;)