bende yanarak ölcekmişim:D
ya yanın alarmı olmayınca hep öle diyo zaten:D
Edit:herşeyi salladım bu çıktı
Senin için silah vuruşu sonucu ölme riski çok fazla! Ateşli silahlarla fazla oynama. Askerliğini yapmadıysan kesin kaçmaya bak. Mitinglerden, kalabalık alanlardan uzak dur. Belalı işlere karışma, sakin ol, gece 12ye kadar eve dönmüş ol. Hatta evinden bile fazla dışarıya çıkmamaya çalış. Hırsız alarmı satın al.