mpfb1907 ya adam pansiyon kurmuş heralde geceliği 1000 YTL ya da bunlar sülalece yaşıyo asmalı konak gibi
tolgatmac abi napmış adam yaw şuna bak. gerçi gelmiş geçmiş en iyi basketbolcu olunca böyle şehirlere sahip olmak fazlada şaşırtmıyo adamı
.ArThuR. Orjinal Mesajı Yazan: pEnTaGrAm_15 MTV'de Shaq'ın evine girmişlerdi. bende MTV de seyretmiştim. ben o evin içinde kaybolurum ya harita ile gezmek lazım..
cracks -nerdesin, tamam -89 numaralı odadayım, tamam -orası nerde lan, tamam -giderken sağda dönerken solda, tamam -anlaşıldı, tamam
Pentagram_15 Orjinal Mesajı Yazan: ...:::ArThuR™:::... Orjinal Mesajı Yazan: pEnTaGrAm_15 MTV'de Shaq'ın evine girmişlerdi. bende MTV de seyretmiştim. ben o evin içinde kaybolurum ya harita ile gezmek lazım.. Bir Scouter ile kısa zamanda yolları ezberlersin haritadan kurtulursun veya bir golf arabası ile :D
Venom Bu ev(!)de en aşağı 150 oda 40 tuvalet 80 hizmetçi vardır:) Bu Jordan var ya meşhur oldu beni unuttu