ŞANLI_ Yok böle bişi ya :) http://img160.imageshack.us/img160/9484/canimgrubum113sw.jpg bu arada ben bu evi sims oynarken para şifresini yazdığımda bile yapamam :D
Pentagram_15 MTV'de Shaq'ın evine girmişlerdi. Orasıda bunun gibi biyerdi. Bu adamlar yaşamak için değil seyretmek için ev alıyorlar. Shaq'ın motor ve araba koleksiyonu Türkiye'yi çok rahat kalkındırır.
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ Ben bunun ev olduğuna inanmıyorum daha farklı bir ismi olmalı bunun hmmmmmmmmmmmm jordan's village ? nası ;)
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: pEnTaGrAm_15 Jordan's City daha makul bence :D bu konu hakkında istediğimiz kadar abarabiliriz heralde :D
Respinardi31 Orjinal Mesajı Yazan: pEnTaGrAm_15 MTV'de Shaq'ın evine girmişlerdi. Orasıda bunun gibi biyerdi. Bu adamlar yaşamak için değil seyretmek için ev alıyorlar. Shaq'ın motor ve araba koleksiyonu Türkiye'yi çok rahat kalkındırır. gidip yerinde görmedim ama teknolojinin son harikası gugulört le gezerken ünlülerin evleri arasında bu kalıpsızın eviydi en şaşırdıgım ev se bill gates amcanınki bunun yarısı kadar hatta çeyregi kadar
ferrari_onr o kadar para sizde de olsa öyle bişe yaprdınız heralde... ama herif briz tatil köyü gibi bişe yapmış.
Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: cracks beyler biz maç yapmak için yer arıoduk.kiralıyalım şurayı :p Benim Daha İyi Bir Fikrim Var. Jordan Orda Tek Başına Ne Yapacak SCN Olarak Oraya Yerleşelim :p
Venom Gökhan çok iyi fikir ben hemen Jordan'a söyleyeyim kırmaz beni. Ne de olsa basket oynamayı benden öğrendi. Valla o saraya bi kaç ordu sığar
rapper maşallah maşallah...bu ne abi adam sülalesini buraya yerleştirmiş heralde yuh ya...düşünsene işin gücün yok anca eğlen ister basket oyna ister ewde içerde bilardo oyna ister play station oyna ister golf oyna ohoooooooaaaaaaaraaaaa yaaawwwww