Merak etme, sizinde haram puanlariniz bol.. Ama medya bizim maclarda hakem hatasinda veryansin ediyorlar, size gelince gecistiryolar. Gecistirmeseler (mesela Ankara ilk mac, 90+3 faullü gol), görürdük sizide.
Tartisilir ama bence Denizlinin 2.golünde ofsayt yoktu. O kendi kalesine attigida göz göre göre ya. Adamin yüzü kaleye dönük, görüyor kalecinin ciktigini. Öküz ya. Neyse, ipler daha kendi elimizde.