Orjinal Mesajı Yazan: tugaygokdeniz
Orjinal Mesajı Yazan: Makaay
buz gibi gol,song bozuyor ofsaytı acıkca.bu gole ofsayt diyene gülünür sadece.mehmet yılmazın pozisyonunda ise topun sektigi oyuncu(tomas sanırım) ile el arasında 10 cm var yok bu pozisyona elle oynama veremzsin cünkü el ile oynama degil
nie o zamn Mehmet Yılmaz devre arasında yaptığı açılmada" Bilmiyorum çarğmışta olabilir, hatırlamıyorum şu an " dedi. Adam attığı golü hatırlamzmı varmı böle topcu..
mac içindeki adrenalin ile insan ne yaptıgını bilemeyeblir.adam da yalancı durumuna düşmemek için carpmıs olabilir kesin bir şey söylemek istemem hatırlamıyorum suan dedi.yüzündeki heyecandan ve sevincten o hatırlamıyorumun sebebini görebilirdiniz isteseydiniz.ki bahsi gecen konu su ki carpıp carpmadıgını tartıyoruz yanlıs mıyım?10 cm mesafeden de carpmaya elle oynama veremezsin böyle bir kural yok...
ikinci olarak medya aynı bekledigim tepkiyi verdi,yani bir hiç!denizlinin iptal edilen golü ile ilgili tek satır haber yok,koca manşet "elime carpmıs olabilir" diyerek mehmet yılmazı yazmıslar.bu sene medyaya karsı alacagımız sampiyonlukta ayrı bir keyifli olacak.erman toroglu yazısında sadece 2 satır bahsetmiş,galatasaraylıların şimdi ne diyeceğini cünkü "2 haksız puan" aldıklarını belirtmiş.fanatik gs'li ermanın bu söylediklerine hayret ettim,baska bu konu ile ilgili tek satır haber cıkmamasına hayret etmedim...