Antu anasayfasında bir değil iki hata var barışcım dikkat edelim.Hepsi de birbirinin aynısı hiç boşuna fark arama...Beğenmeyen girmez antuya,ultraslana,forzabeşiktaş'a..
Gene bir atasözüyle bağlayayım konuyu bu hepimiz için geçerli..
"Tencere dibin kara,seninki benden kara"