valla beyler pes 5 bahane cıkmadı heralde daha arkadasın önerdıgı real futbol da güzel tribinden herifin tekı sahaya atladı bende bıkaç defa telefon ıcın en ıyı futbol bence yukleyın 6600 da calısıyor.sis uzantılı..amigo arkadasım senın telın ekranı diğerlerine oranla kucuk oldugu ıcın oyuzden yarım görünüyodur.