Orjinal Mesajı Yazan: AkRaP
Orjinal Mesajı Yazan: cagataykarakartal
ya onur amma yaptın sende ha:D ne sabah akşamı oynadığım en fazla 10-15 dk oda boş vaktimde ala ala :) okuldan girdim sıkılım oynadım rekor işte :P
435 kere oynamışın işte ne 10-15 dakikası :P
ilk rekoru yaptığıma baksana bi..
36 kez oynadığımda birinci olmuştum bi önceki sayfada görürsün
ve 1000 kere oynuyanlar var bu zaman kaybı değilki boş zamanlarda oynamak yasakmı canım sıkılıyo giriyorum ayrıca ben yükseklere oynadığım için ilk şutu kaçırsam bile restart yapıyorum :) 10 kere oynasamda 1000 kere oynasamda birinciyim :D çok iddaa lı oldu